Asiakaspalvelu

Kysyttävää? Ota meihin yhteyttä! Yhteystiedot löydät alta.

 

Kysymyksiä ja vastauksia

Ota yhteyttä asiakaspalveluun

Voit ottaa meihin yhteyttä puhelimitse, sähköpostitse tai täyttämällä oikealla sijaitsevan yhteydenottolomakkeen.

Ota huomioon, että emme pankkisalaisuuslain vuoksi anna asiakaskohtaisia tietoja sähköpostitse tai yhteydenottolomakkeen  kautta. Vastaamme sähköpostitse ainoastaan yleisluontoisiin kysymyksiin. Pyydämme sinua henkilökohtaisesti ottamaan meihin yhteyttä puhelimitse, jos sinulla on lainaasi tai hakemustasi koskevia kysymyksiä.

 

Aukioloajat

Ma - Pe  08.00 - 16.00

 

Puhelin & Faksi

Puh: 0206 90191
(puhelu maksaa vain normaalin mpm/pvm-maksun) 

Faksi: 0800 41 11 44

 

Postiosoite

TF Bank, Suomen sivuliike 
PL 5600
00002 Helsinki

 

Sähköposti

Ota huomioon, että emme pankkisalaisuuslain vuoksi anna asiakaskohtaisia tietoja sähköpostitse tai yhteydenottolomakkeen  kautta. Vastaamme sähköpostitse ainoastaan yleisluontoisiin kysymyksiin. info@halino.fi

Yhteydenottolomake

Viesti lähetetty

 

Kiitos viestistäsi. Otamme yhteyttä sinuun mahdollisimman pian.

Virhe lähetyksessä…

Valitettavasti viestisi lähetys epäonnistui. Yritä myöhemmin uudelleen tai lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@halino.fi

Lisätietoja

Haluamme tarjota asiakkaillemme hyvää palvelua ja kehittää toimintaamme asiakkaiden tarpeiden mukaisesti. Jos kuitenkin olet tyytymätön palveluumme, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme selvittää tapauksen. Mikäli et ole tyytyväinen antamaamme vastaukseen, voit saada henkilökohtaista neuvontaa, ohjeita ja sovitteluapua kuluttajaneuvonnasta. Kuluttajaneuvoja voi auttaa myös valituksen tekemisessä kuluttajariitalautakuntaan (KRIL), joka on puolueeton ja riippumaton ratkaisuelin. Lautakuntaan valittaminen on maksutonta.

 

Kuluttajaneuvonta

Kuluttajariitalautakunta (KRIL)